تلگرام مبل پایتخت جهت ارسال تصاویر شما مشتریان گرامی

 

شماره تماس مستقیم : 09212926410

EasyDNNNews

معرفی کامل بهترین جنس روکش مبل
پوریا آبداری
/ Categories: بلاگ

معرفی کامل بهترین جنس روکش مبل

پارچه‌ای را برای مبلمان انتخاب کنیم زود به زود ریش ریش نشود که ظاهر نامناسبی به مبلمان می دهد. نکته بعدی در مورد انتخاب روکش مبل که باید به آن دقت کنید چروک‌پذیری پارچه است. پارچه‌هایی با یک بار شستشو ممکن آبرفت داشته باشند برای بار دوم ممکن است دچار پارگی و‌ بالااستفاده شوند. پارچه‌های مرغوب و با کیفیت گران‌تر از پارچه‌های بی‌کیفیت هستند که زود به زود باید تعویض شوند. همیشه برای عالی بودن باید هزینه کرد.

چگونه یک روکش مبل مناسب انتخاب کنیم؟

بهترین جنس روکش مبل کدام است؟ این یکی از سوالات و دغدغه‌های ذهنی افراد برای عوض کردن روکش مبلمان منزلشان است. حال چگونه یک روکش مبل مناسب انتخاب کنیم. برای این کار از سه جنبه مورد بررسی قرار می‌دهیم.

 

  • پارچه‌ای 
  • ژلاتینی 
  • چرمی
  •   روکش پارچه‌ای 

نوع پارچه: اگر دنباله روکش مبلی میگردید که با دکوراسیون داخلی منزل و سرامیک و کابینت آشپزخانه ست شود  روکش پارچه‌ای  مناسب شماست. پارچه‌ای انتخاب کنید که دچار رنگ رفتگی نداشته باشد و به مرور زمان جلوه بدی به ظاهر مبلمان می‌دهد. 

جنس پارچه: اگر دنبال روکشی میگردید که فقط نیاز شما رو برطرف کند جنس آن برای شما مهم نباشد از پارچه‌های ارزان و مقرون به صرفه‌تر استفاده کنید. ولی در کل هر چقدر پارچه گران‌تر باشد دچار آسیب‌دیدگی کمتری می‌شود و عمر و دوام بیشتری  می‌کند. 

Image

روکش ژلاتینی 


روکش ژلاتینی یا طلقی، یکی دیگر از انواع کاور مبلمان است که بر خلاف روکش  پارچه‌ای گرد و خاک، اب،  به خود جذب نمی‌کند. اگر کودک خردسال، یا حیوان خانگی دارید این کاور مخصوص شماست. زیرا  مایعات را به خود جذب نمی‌کند و موی حیوان خانگی هم به ان نمی‌چسبد و به راحتی فقط با یک دستمال پاک می‌شوند احتیاج به شستشو ندارند. ولی عیب آن این است که نسبت به پارچه‌ای  اسیب‌پذیر است در مقابل پارگی مقاوم نیست.

روکش چرمی

روکش چرمی از دیر باز یک روکش لوکس و تجملاتی بوده است مانند روکش ژلاتینی غیر جاذب رطوبت است و به راحتی آب و مواد غذایی از آن پاک می‌شود. اگر دنبال روکشی می گردید هزینه آن برای شما مهم نباشد و با دوام و ماندگاری بالا داشته باشد می‌توانید روکش چرمی انتخاب کنید. 

بهترین جنس روکش مبل کدام است؟ با توجه به تنوع انواع روکش مبل در بازار همیشه به مرغوب بودن و بادوام بودن آن توجه کنید‌. هر وسیله‌ای یک روزی کهنه می‌شود و باید تعویض شود روکش مبل یا کناپه از این قاعده مستثنی نیست. ولی روکشی انتخاب کنید به‌دور از هزینه آن هم جهت با  نیازها و سلیقه شما باشد. با دوام عمر بالایی کند و نیازی به تعویض زود هنگام  نباشد.

Previous Article آیا تعمیر مبل به صرفه است؟
Next Article مراحل تعمیرات مبل استیل شامل چه مواردی است؟
Print
45 Rate this article:
No rating
Please login or register to post comments.