چه بخش هایی از مبل را می‌توان تعمیر کرد؟

چه بخش هایی از مبل را میتوان تعمیر کرد؟ با تعمیر مبل پایتخت همراه باشید.  بخش‌های مختلفی از جمله کلاف مبل، پارچه مبل که به آن روکش می‌گویند، فوم و اسفنج مبل و رنگ مبل قابل تعمیر است و در صورت بروز هر گونه مشکل در این موارد، می‌توانید هر چه سریعتر برای رفع آن اقدام کنید...

چه بخش هایی از مبل را میتوان تعمیر کرد؟ با تعمیر مبل پایتخت همراه باشید.  بخش‌های مختلفی از جمله کلاف مبل، پارچه مبل که به آن روکش می‌گویند، فوم و اسفنج مبل و رنگ مبل قابل تعمیر است و در صورت بروز هر گونه مشکل در این موارد، می‌توانید هر چه سریعتر برای رفع آن اقدام کنید. بهتر است بدانید این روز ها، مبل به یکی از اجزای بسیار مهم در دکوراسیون داخلی تبدیل شده است و برای اینکه بتوانید حسن سلیقه خود را به رخ بکشید، باید به ساختار مبل توجه داشته باشید. مبل‌ها در گذر زمان یا در اثر استفاده نامناسب دچار مشکل می‌شوند که باید هر چه سریع‌تر برای تعمیر آن اقدام کرد. تعمیر معمولا مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید است و توصیه می‌شود تا زمانی که ساختار کلی مبل سالم است، به جای خرید برای تعمیر مبل خود اقدام کنید. برای تعویض روکش مبل خود حتما به ما سر بزنید.

 

بخش کلاف مبل 

اولین پاسخی  که می‌توانیم به سوال چه بخش هایی از مبل را میتوان تعمیر کرد؟ بدهیم این است که شما می‌توانید برای تعمیر کلاف مبل اقدام کنید. ممکن است اکنون این سوال برای شما پیش بیاید که منظور از کلاف مبل چیست. کلاف مبل همان ساختاربندی کلی مبل است که فوم‌ها و اسفنج‌ها و موارد دیگر روی آن قرار می‌گیرند و ظاهر کلی مبل به وجود می‌آید. گاهی در اثر ضربه و فشار ممکن است پایه کلاف مبل بشکند یا به بخش زیرین آن آسیب وارد شود. در این شرایط، یک تکنسین متخصص و کارآزموده، ساختار کلی کلاف را مورد بررسی قرار می‌دهد و با توجه به نیازهای آن اقدام به تعمیر می‌کند. با این روش، دوباره می‌توانید از مبل خود استفاده کنید.

Image

پارچه آن را تعویض میکنیم

در ادامه پاسخ به سوال چه بخش هایی از مبل را میتوان تعمیر کرد؟، به بخش پارچه‌ها یا روکش مبل می‌رسیم. روکش مبل ابهت و شکوه مبل را نشان می‌دهد و اگر شما بهترین مبل را داشته باشید، اما از روکش مناسب برای آن استفاده نکنید، هرگز نمی‌توانید از مبل خود حس خوبی داشته باشید و ممکن است به زودی از آن خسته شوید. برای تعویض روکش مبل و انتخاب روکش جدید، باید به موارد متعددی توجه داشته باشید. روکش باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد و به زودی خراب نشود. همچنین، روکش باید با دکوراسیون کلی خانه همخوانی داشته باشد. بهتر است وقت کافی را به این کار اختصاص دهید تا بتوانید بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

فوم و اسفنج هارا عوض میکنیم

برای اینکه بتوانیم پاسخ مناسبی به سوال چه بخش هایی از مبل را میتوان تعمیر کرد؟ بدهیم، باید به این موضوع اشاره کنیم که شما می‌توانید فوم و اسفنج را نیز تعویض کنید. مهمترین قسمت هر مبل نشیمنگاه آن است و در واقع، فاکشن اصلی هر مبل نشستن بر روی مبل است. در صورتی که نشیمنگاه نرم و راحت نباشد یا پس از مدتی استفاده نشست کند و به کف مبل بچسبد، شما ناراضی خواهید بود و دیگر آن مبل قابل استفاده نخواهد بود. 

Image

نکات مهم در انتخاب فوم و اسفنج برای مبل 

برای اینکه بتوانید بهترین فوم و اسفنج را برای مبل خود انتخاب کنید، باید به نکات متعددی توجه داشته باشید. برخی از این نکات به شرح زیر هستند:

  • فوم و اسفنج باید مقاوم باشند و در اثر نشستن خراب نشوند. 
  • فوم و اسفنج باید انعطاف پذیری مناسبی داشته باشند و نشیمنگاه نرمی را به وجود بیاورند. 
  • در زمان انتخاب به برند فوم و اسفنج توجه کنید و آن را از بهترین برندهای موجود در بازار اانتخاب کنید. 
  • قبل از خرید فوم و اسفنج با کارشناسان مشورت کنید.

رنگ کاری مبل از مهم ترین بخش های تعمیر آن است

در آخرین بخش از پاسخ به سوال چه بخش هایی از مبل را میتوان تعمیر کرد؟، باید به این مسئله بپردازیم که شما می‌توانید رنگ مبل خود را تغییر دهید یا بخش‌هایی را که رنگ مبل از بین رفته است و آسیب دیده است، ترمیم کنید. این مسئله بسیار مهم است و می‌تواند به شما کمک کند، دوباره مبل زیبایی داشته باشید. تعمیر رنگ مبل یک کار بسیار تخصصی است و نیاز به زیرسازی‌های اولیه دارد. برای اینکه بتوانید این کار را به خوبی انجام دهید، باید کار خود را به متخصصان بسپارید و از آنها بخواهید که بر روند رنگ کاری نظارت داشته باشند.